Divergens Forex System Strategi


Kompleks handelssystem 3 (MACD Divergence) Skrevet av Edward Revy 19. april 2007 - 16:55. Valuta: EURUSD (foretrukket) eller noe annet. Tidsramme: 30 min. Indikatorer: MACD (5, 26, 1) tegne 0 linje, Full Stokastisk (14, 3, 3) EMA 3 SMA 13 Handelsregler: Se etter divergens mellom prisen på diagrammet og MACD eller mellom prisen på diagrammet og Stokastisk. Når det er funnet divergens, vent på at EMA 3 og SMA 13 krysser inn og inn i handelen i retning av EMA 3. Still stoppet ved 26 pips. Ta halvparten av fortjenesten på 20 pips, la resten løpe videre med tilbakestillende stopp på plass. Avvik på Stokastisk kan finnes på samme måte som på MACD. Årsaken til bruk av både MACD og Stokastisk er at en av indikatorene kan vise divergens, mens den andre ikke vil være i en gitt tidsperiode. Skrevet av Bruker den 7 mars 2008 - 13:27. gud ting, ikke riktig undersøkt, jobbe hardere, alt det samme, tommelen opp Skrevet av Bruker den 24. mars 2008 - 17:01. jeg liker divergens) Jeg tror det mest kraftige fenomenet på handel Skrevet av Bruker den 1. april 2008 - 22:59. Jeg er enig Jeg er ikke en daghandler, jeg er en handelsmann og mitt handelssystem er basert 100 på MACD Bullish og Bearish Divergences ,, det er det Når det er en MACD BEARISH DIVERGENCE, går jeg kort når MACD krysser og legger et beskyttende stopp på den siste høyt (omvendt for å gå lenge) Veldig lav risiko handel høy potensiell handel. Så hvis divergensen bærer, hvis jeg er kort, legger jeg bare en beskyttende stopper 5 flått over den siste høyden og går ned som en trapp. Noen av mine divergenshandler varer over en måned. Da jeg blir stoppet, går jeg og ser etter andre markeder med divergens. Også, når en divergens ikke går hvor som helst, mesteparten av tiden får du ikke vondt. Ditt tap er veldig lite ELLER da har du i det minste fått ditt stopp brakt til breakeven DIVERGENCE trading er bare systemet jeg har funnet hvor jeg har stor tillit til å ta handelen, jeg skjønner ikke at jeg bare plasserer handelen. For meg Divergenshandel er veldig lav spenningshandel. Skrevet av Bruker den 26. april 2008 - 13:22. Forklar mer om definisjonen av divergens og hvordan den er representert på et diagram. Takk for all den gode informasjonen Edward. Som nybegynner til forex, er dette alt bra ting. Skrevet av Edward Revy 26. april 2008 - 13:41. Her er en god forklaring på MACD divergens av Andy Skinner. I videoen er MACD-innstillingene (5, 34, 1) og i diagrammet er det 5 og 34 EMA. Og det er linken til introduksjonsvideoen (Leksjon 1) om MACD. Håper dette svarer på spørsmålet ditt. Glad handel Edward. Skrevet av Bruker den 5. juni 2008 - 09:10. Jeg fant denne metoden ekstremt lønnsom, så lenge stoppene er strammere og sti. Takk for at du sendte inn dette D-arbeidet for meg så langt. Skrevet av cK 17. juni 2008 - 08:51. Ive opplevde et veldig interessant tilfelle i dag. Vanligvis krysser EMA SMA i retning av MACD Divergensen (i diagrammet nederst). Er det ikke hva som skjer hvis MACD-divergensen (nedre del) er nede og prisen er oppover (øvre del) og EMA krysser SMA oppover. Skal jeg gå LANG eller ikke Skrevet av Edward Revy 23. juni 2008 - 12: 09.15 Min Divergens Profit Strategy Bare et ord av advarsel, jeg hadde et divergenssystem som dette, og det har fått meg i mye trøbbel når jeg handler det rå (ingen filtre). Det var ikke mitt verste tapende system, men det mistet omtrent 200 pips i 8 måneder på 1h diagram. Måten å filtrere det er enkelt, ta en daglig svingpunktsindikator, en ukentlig svingpunktindikator, og tegn noen S amp R på Daily kartene, bare ta avvik hvis de hopper av de S amp R nivåene og har kommet innenfor 10 pips eller så av en pivot da, og bare da har divergensen støtte til den. Jeg prøvde å risikere. etter å innlemme svingpunkter. og sr med denne metoden hvor godt har du gjort. hvor mange pips har du gjort siden har du noe bra daglig. ukentlig pivot indis. Stochastic Divergence System Jeg vet ikke om noen delte denne strategien, siden jeg kom til dette 4-rommet, all min kommentar og ny trådkontroll av Mod, men nå er jeg fri så jeg bestemmer starte min egen tråd. Min engelsk så ille så jeg håper alle kan forstå. Ok. denne strategien hadde jeg brukt 4 år og tjene fortjeneste 20-30 hvermonth. Now jeg vil dele denne strategien for noen som er nybegynner i forex, jeg håper du har litt hjelp for å starte. Par. EU, GU, UJ, Gold TF. H1, H4, D1 (M5, M15 kan være for hodebunnen, men ikke anbefalt). Time Market. Etter London Open. Long Rule: 1. Venter på den blå linjen vises i Stoch og Chart (anbefalingen er Stoch orver Buy 30 eller 40). 2. Venter Stoch-linjens korrekte trend. 3. Venter TrendLine Up. 4. Oppgi en kjøpsposisjon. 5. Stoploss 20pip fra lyset vises Linje. Ta fortjeneste 30pips Kort regel: 1. Venter den røde linjen vises i Stoch og Chart (anbefalingen er Stoch orver Buy 70 eller 80). 2. Venter Stoch-linjens korrekte trend. 3. Venter TrendLine Down. 4. Oppgi en salgsposisjon. 5. Stoploss 20pip fra lyset vises Linje. Ta fortjeneste 30pips 1. Bruk MACD på den større TimeFrame. Eksempelbilde på H1 og bruk MACD på D1. 2. Ser etter trenden. Hvis trenden går opp, legger vi inn kun Kjøp når divergensen vises og selg bare hvis trend ned. 3. Regel oppføring samme over Ok. det er alt. dele din erfaring og testresultat. Jeg er her for å hjelpe. Tusen takk Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Kjære Alle. Jeg vet ikke om noen delte denne strategien, siden jeg kom til dette 4-rommet, all min kommentar og ny trådkontroll av Mod, men nå er jeg fri så jeg bestemmer starte min egen tråd. Min engelsk så ille, så jeg håper alle kan forstå. Ok. denne strategien hadde jeg brukt 4 år og tjene fortjeneste 20-30 hvermonth. Now jeg vil dele denne strategien for noen som er nybegynner i forex, jeg håper du har litt hjelp for å starte. Par. EU, GU, UJ, Gold TF. H1, H4, D1 (M5, M15 kan være for hodebunnen, men ikke anbefalt). Time Market. Etter London Open. Strategi 1 Long Rule. Hei alle sammen (spesielt tieuthienma). Jeg må endre divergensindikatoren (Stochastic Divergence Alert SoftwareCleaned. ex4) noen har koden (.mq4) av denne indikatoren, vennligst jeg ville være nyttig. takk alle for din tid

Comments

Popular Posts