Forex Trading Mac Os
Forex kartlegging og trading plattform XTick for Mac OS X Data feeds Forex standard (57 valutaer) Forex FXCM (60 forex valutaer) Interbank Forex (350 forex valutaer) CFD for amerikanske aksjer (ca 50 tickers) CFD for verdensindekser XTick for OS X er en profesjonell forex kartlegging og trading programvare. En av de beste tekniske analysene og handelsprogramvaren utviklet som for profesjonelle og nybegynnere forexhandlere også. XTick er et innfødt Mac OS X-program. Du kan bare bruke den til å kartlegge (det betyr ikke hvilken megler du har, diagrammer er meglere uavhengige) eller for handel også, nå støtter den handel via FXCM i forex og MOEX for stockfuturesoptions. Kraftig kartleggingssystem har rundt 60 integrerte tekniske indikatorer, forskjellige pekerverktøy som trendlinjer, kanaler, Fibonacci-korreksjoner og retracements. Du kan også bruke varsler av forskjellige typer. Versjonene 2.0.8 eller nyere inkluderer også XPaint Strategy designer. Nå er det lett å skape ny handelsstrategi uten programmering og bruke den til nay chart. Forex Charts Tilgjengelige diagrammer er: barer, barer uten åpne priser, linjer, japanske lysestaker, prikker. Et hvilket som helst diagram kan vise volumprofilen for dagens handelsdag. Eventuelle intradag tidsrammer (fra 1 til 1439 minutter) og også daglige, ukentlige, månedlige, kvartalsvise, halvårlige og årlige diagrammer er tilgjengelige. Det visuelle utseendet på diagrammene kan endres etter behov på den enkleste måten. Du kan lagre diagrammet som mal og deretter bruke maler for å lage de nye samme kartene. Også diagrammer kan plasseres til hvilken som helst skjerm i datamaskiner med flere skjermer. Du kan bruke rundt 60 tekniske indikatorer for å gjøre teknisk analyse. Du kan også bruke 6 nyttige pekerverktøy, som trendlinjer, kanaler, fibonacci. Pointerverktøyene festes automatisk til nærmeste lokale ekstremtall av diagrammet. For rask handel kan du legge nye handelsordrer direkte fra diagrammet. Også du aktive ordrer og henrettede handler kan også vises på diagrammer. Avansert OpenGL-grafikk med Retina-støtte XTick for Mac har en Retina-støtte og bruker moderne videoadaptere muligheter til å tegne diagrammer. Den kan tegne tekniske indikatorer med gradienter, fylle kartområder og bruke glatting for å tegne. Det reduserer også eventuelle forsinkelser i handel, strømforbruk og økt systemytelse. For å gjøre teknisk analyse kan du bruke rundt 60 tekniske indikatorer og pekerverktøy. Du kan bruke indikatorer på data og til andre indikatorverdier også. Fant ingen indikator for deg Send e-post til oss, og vi legger til det snart. XPaint tilpassede handelsstrategier Ønsker du å lage dine egne forex trading strategier, men du vet ikke noe programmeringsspråk Ikke et problem nå Nå kan du bare merke og male diagrammer og lage tilpassede handelsstrategier med XPaint strategiske konstruktør, og du trenger ikke å vite noe programmeringsspråk Bare velg indikatorer og tilordne linker og forhold mellom dem Hi-speed DOM (Markedsdybde) Bruk kun i MOEX-data: aksjer, futures, alternativer DOM-vinduer viser bud og tilbud i sanntid. Dens viktigste handelsvindu for å gjøre handler for aksjer og opsjonsmarkeder. DOM kan brukes til å plassere eller avbestille nye ordrer. Handelsdisker I forex kan du bruke ulike handelsbenker og sitater for å se nåværende sitater og foreta handler og legge nye ordrer. Du kan åpne flere valutaer i handelskort og gjøre handler med ett klikk. Du trenger ikke å bytte mellom vinduer for å få en annen ticker, alle ticker er plassert sammen. Quotes Boards Du kan også plassere flere tickers i samme Quotes styringsvindu. Den viser høye, lave, åpne og lukkede priser med volum og endringer. Sitater regneark Kurser regneark viser nåværende priser, bud og tilbud, volumer, endringer. Du kan plassere noen forex tickers inni og du kan åpne så mange vinduer som du trenger. Time amp Salgstid amp Salg vindu viser siste pris og volum. Også det viser alle sitater for disse valutaene. Hvis du trenger, kan du filtrere kvitter etter volum. Og du kan handle i dette vinduet med ett klikk. Ordrer, handler, stillinger Det finnes forskjellige vinduer for å vise deg ordre, handler og nåværende stillinger. Du kan også se detaljinformasjon for dine handelsregnskap. Arbeidsområder Har du mange diagrammer som regel Alle vinduer (diagrammer, sitater, DOM og andre) kan plasseres i ett eller flere arbeidsområder. Du kan bytte til et annet arbeidsområde med ett klikk for å gjøre handel mer effektiv og rask. Du kan sette opp enkle varsler for priser og mer komplekse varsler for indikatorverdi. Den nye typen varsler er XPaint-strategier, du kan bruke flere indikatorer samtidig for å generere signalet. Beste ytelse, lavt strømforbruk Handel i reise Oppsett XTick på din favoritt Apple laptop og bruk den i lang tid. Veldig lang Lengre da kan du forestille deg Alle komponenter på plattformen er optimalisert for høyhastighets handling, noe forsinkelser minimeres. Det bruker også OpenGL-grafikk for å vise tekniske indikatorer med gradienter, fylle områder og bruke Retina-skjerm. System optimalisert for multi-core datamaskiner Opphavsrett (C) 2001-2013 av XTick GroupFor Mac OS Installer MetaTrader handelsplattform på MacBook, iMac eller annen Mac med OS X. Nå kan Apple-brukere nyte hele spekteret av MetaTrader 4 fordeler for Forex og CFD trading: Det er gratis, du trenger ikke å betale for Windows-emuleringsprogrammer. Ingen emulatorer eller tredjepartsprogramvareinstallasjon er nødvendig. Forex og CFD-er med de kjente sanntids sitater, sanntidsdiagrammer, superrask ordreutførelse. Expertrådgivere (EAs) støtter ikke gå glipp av noen MetaTrader-funksjoner lenger En-klikk-handel med stopp og fortjeneste-innstilling direkte i diagrammet Kjører jevnt og stabilt på et bekvemmelighetsnivå som tidligere kun er tilgjengelig for Windows-brukere. MTrading tilbyr nå Mac OS X-brukere full integrasjon i Verden av handel Det har aldri vært enklere å installere MetaTrader 4 på MacBook. Du kan starte med å laste ned MetaTrader-versjonen du handler med for Mac: Last ned MetaTrader 4 for Mac OS Last ned. dmg-filen og åpne den. Du vil se en skjerm som den som er vist ovenfor. Dra MTradingMT4-filen til programmappen. Installasjonen starter automatisk. MetaTrader 4 er nå installert og startet automatisk. Logg deg inn med dine live - eller demo-påloggingsdetaljer. I bakgrunnen startet Traders rommet i standard nettleseren din. Denne funksjonen ble nylig introdusert til MetaTrader og vil bli utført så lenge ingen konto er opprettet. Så snart du har konfigurert kontoen din, stoppes denne funksjonen. Handel på MacBook fungerer akkurat som på en Windows-PC. Åpne MetaTrader standard bestillingsskjema ved å trykke på f9 og fn. Du kan gjøre bruk av et-klikk-handelsverktøyet (bildet ovenfor) ved å klikke på den lille trekant øverst til venstre i diagrammet eller ved å høyreklikke i diagrammet og velge en-klikk-handel altT. Vær oppmerksom: Du må godta vilkårene for ett klikk trading verktøy før du kan bruke det. Hvis du ved et uhell avviste vilkårene eller lukket vinduet, åpner du bare vinduet som viser betingelsene igjen på følgende måte: Ekstra gt gt Alternativer gt Trading gt One Click Trading gt Merk av i boksen. Installasjon av EAer, indikatorer og skript For å installere tilleggsverktøy som Expert Advisors (EAs), indikatorer eller skript, åpne programmappen og høyreklikk på MTradingMT4. Velg Vis pakkeinnhold i menyen som åpnes. Nå ser du hele innholdet i installasjonsfilen. Dobbeltklikk på drivec for å komme til MetaTrader-strukturen på MAC. Nå, når du ser den vanlige MetaTrader-filstrukturen, kan du plassere dine EAer, indikatorer og skript. Vær oppmerksom på at hvis du opplever problemer med visualisering av visse EA i din MT4 Terminal - vær oppmerksom på å laste ned disse skriftene. For å installere fonten - dobbeltklikk på den nedlastede filen og trykk Instal Font For å handle Forex ved hjelp av MetaTrader for Mac, kan du registrere deg for en live trading konto med MTrading. Vi tilbyr deg også gratis demo kontoer for å prøve ut våre tjenester og teste din handelsstrategi. MTrading har testet alle applikasjoner på Mac-produkter og anbefaler dem til alle Apple-brukere. Men handel med disse søknadene er på egen risiko. Bli kjent med funksjonene og funksjonene til programmene før du begynner å handle hvis du er en uerfaren handel, du kan alltid teste terminaler med demo-kontoer først. Registrer deg med MTrading Fyll ut skjemaet nedenfor for å åpne gratis praksis konto eller live trading accounts. Generalt er ekte multi-eiendomsplattformer ganske sjeldne siden de er svært kostbare å bygge, og ingen som jeg vet har virkelig gjort en innbygger for Mac ennå. Så hvis det er et must-ha for deg å ha alle eiendelene som er oppført i spørsmålet overskriften, er I039d enig i at thinkorswim er sannsynligvis din beste innsats. Ellers ville jeg se etter en nettbasert plattform. Hvis du er fornøyd med å kunne handle Forex, Metals, Commodities and Indices, åpnes feltet litt: a) Det er mange nettbaserte handelsplattformer som åpenbart vil fungere på Mac (vanligvis tilhører megleren, det vil si Interactive Meglere), men kan ikke være veldig quotMac-likequot (imo) i deres grensesnitt, brukeropplevelse etc. b) Vi bygget Tradable for å støtte Mac fra dag 1 (ansvarsfraskrivelse: I039m en medstifter av selskapet, så alt fra herfra er åpenbart forutinntatt), men var også sterkt inspirert av OSX i vår overordnede utforming av plattformen - det vil si at vi har vår egen versjon av en innebygd handelsplatformapp markedsplass hvor du enkelt kan kjøpe finansielle handelsverktøy som ligner OSX039s App Store . Det fungerer også på Windows, men rundt halvparten av brukerne bruker Mac, noe som er mye mer enn bransjestandarder (som også generelt påvirkes av at de fleste forhandlere (fremdeles) bruker Windows og PCer), mitt råd er å prøve denne: Forex EXPERT ADVISOR EA best Proprietary Algorithms 10.4k Vis middot Vis Upvotes middot Ikke for Reproduksjon Flere svar nedenfor. Beslektede spørsmål Hva er den beste Mac OS X-baserte handelsprogramvaren for stocksoptionsbondsforex Jeg bruker OSX. Ingen plattform bygget for den er god nok. Jeg kjører Windows 7 på en virtuell maskin, og på det kjører jeg MT4. Også cTrader. Disse to har mange indikatorer du kan laste opp på begge plattformene. Men jeg foreslår at du bruker tradingview, da det er et fint verktøy for å tegne nivåer, mønstre, etc. Jeg gjør faktisk alle mine handelsoppsett på tradingview og bare utfører dem på nettbasert cTrader. Du kan bruke de gratis funksjonene på tradingview eller abonnere på å få mer juice ut av det. De fleste FX-meglere tilbyr MT4 og cTrader, gran demo-kontoer, som du bør gjøre først. Og de fungerer best på Windows. Macen din kan håndtere det helt fint, jeg holder seg borte fra OSX-apper, siden jeg ikke har funnet en som er helt pålitelig. 5.9k Visninger middot View Oppvoter middot Ikke for Reproduksjon middot Svar forespurt av Max Bruckner Nick James. Trader med 7 års erfaring og fortsatt teller. Mest interessert i FX. Jeg tror ikke det er noen handelsplattform spesielt utviklet for Mac OS. Noen meglere MT4 pakket inn for å kjøre på en Mac, og selv om det er ganske bra, er det fortsatt ikke så bra som MT4 på en Windows-maskin. Derfor foreslår I039d at du går med en av netthandelsløsningene, avhengig av hva du leter etter, har jeg skissert 2 levedyktige alternativer: Best For Starters - UTIP Trading Platform Dette er faktisk en plattform som ikke er kjent av de fleste handelsfolk som så langt. Det som er bra med det er at det har flott kartlegging og noen av de tekniske indikatorene og noen grafiske objekter. Selv om det tillater litt teknisk analyse, kjører den også fullt ut i nettleseren din. Jeg føler at det er en god plattform for forretter som du ikke trenger å laste ned og installere en app, men du kan fremdeles ha noen indikatorer uten følelse tegnet i 100 av alternativene. Du kan besøke nettstedet til utvikleren her: UTIP Trading Platform More Advanced - cTrader Denne plattformen kommer også som et frittstående skrivebordsprogram, men er også tilgjengelig som en webapp. Det er ganske fort, tilbyr mange nyttige funksjoner, og etter min mening er det bedre enn MT4 på hver eneste måte. Det tilbyr også ganske mange funksjoner og automatisert handel. Men hvis du er nybegynner, foreslår I039d at du begynner med UTIP. 9.4k Visninger middot Vis Oppvotes middot Ikke for Reproduksjon Det tok meg en stund, men jeg fant det jeg anser som den beste handelsplattformen for Mac: Trade Interceptor. Forresten, jeg har en 2011 MacBook Pro og megleren er Oanda. Jeg startet med å bruke MT4 parallelt, deretter MT4 med fusjon, deretter MT4 med vinomslag, deretter MT4 med Wine, og flere andre. Men på mange av dem var implementeringen av MT4 på Mac ideell. Jeg brukte selv fxtrade java-plattformen med Oanda, men det var fryktelig. Men takk, jeg fant Trade Interceptor-plattformen. Jeg vet at jeg høres ut som en evangelist her, men jeg er på ingen måte tilknyttet dem, bortsett fra å være en glad TI-bruker. Her er noen grunner til at jeg tror de er de beste. 1.) Du kan Papirhandel. 2.) Du kan Papirhandel i det forrige. JA Velg hvilken tidsramme og valuta du vil bytte, og det vil sette deg tilbake der som om du handlet den tidsrammen i dag. Du kan til og med kontrollere lysets hastighet når de vises eller pause det. Alt i det siste som om it039s sanntid. 3.) Utmerket kundeservice. De er basert på USA, selv om jeg er. Men deres kundeservice er trolig den beste I039ve noensinne har møtt. Jeg sender e-post til deres støtte, og innen 24 timer har jeg et svar med mitt spørsmål helt besvart. Faktisk er mine spørsmål generelt besvart langt utover det som var nødvendig. 4.) oppdateringer. De legger til nye funksjoner konsekvent. 5.) De har også en hel del på deres nettsted der de tar forespørsler om nye oppdateringer, og deretter viser deg om noen har foreslått den bestemte ideen, samt hvor de skal implementere den. 6.) Mobil plattformen er vurdert som den beste mobile handelsplattformen. Jeg handler ikke virkelig med en iPad eller iPhone, men jeg har sjekket plattformen ut på disse enhetene, og it039 er utrolig. 7.) Jeg kan handle flere kontoer og flere meglere alt innen ett vindu. Bare gi den en prøve. Du vil ikke bli skuffet. 2,4k Vis middot Vis Oppvotes middot Ikke for Reproduksjon Jeg bruker OSX, og jeg har ikke funnet en helt tilfredsstillende løsning. For øyeblikket er mine produksjonsmaskiner Windows virtuelle servere og jeg fjerner skrivebordet i dem. Jeg har også prøvd å bruke paralleller virtuell maskin som kjører Windows apps. Det er ok jeg antar, men ikke ideell etter min mening. Det er noen OSX-spesifikke apps, thinkorswim er en, men for meg er de strengt amatør-timeplattformer. Den faktiske utførelsesplattformen til interaktive meglere kjører på Java, og er derfor plattform uavhengig og går bra på OSX. Personlig foretrekker jeg å bruke et tredjeparts kartleggingsprogram (jeg bruker både ninjatrader og esignal). For hva det er verdt, kjører Esignal bedre på en virtuell maskin under paralleller enn ninjatrader. Det er nokså bra nok. 4.5k Vis middot Ikke for Reproduction middot Svar forespurt av Max Bruckner Ive gjort mye forskning på dette og gjorde noen viktige funn som kan hjelpe deg. Theres en viktig forskjell mellom Forex trading plattformer og Forex trading programvare for Mac. Å handle Forex må du registrere deg med en megler og de fleste meglere tilbyr sin egen handelsplattform. Imidlertid er de fleste av dem enten nettbaserte, selv om noen tilbyr en PC-stasjonær klient og et svært lite nummer tilbyr en Mac-klient. Handelsprogramvare derimot lar deg analysere handler før du lager dem med megleren. Noen av disse kan synkroniseres med meglerplattformer, men igjen er det svært få for Mac. Mange mennesker her anbefaler MetaTrader (MT4), men unnlater å påpeke at det ikke er noen versjon for Mac. Det er en måte å kjøre den på Mac, men det er ikke veldig lett å installere og tilbyr ikke alle funksjonene i Windows-versjonen. Det er imidlertid noen veldig gode Forex trading plattformer for Mac hvis du ser hardt nok ut og det er en veldig god oversikt over dem nedenfor med noen råd om hva du skal se etter. Håper det hjelper: 227 Visninger middot Not for Reproduction Dan Harrison. Forex trader amp forex blogger Jeg finner for Mac OS, web-baserte plattformer fungerer bedre. Jeg vurderer MahiFX Online Forex Trading Platform for øyeblikket. Veldig Apple-esq i design og de synes å ha noen ganske smarte mennesker ombord, dvs. David Cooney (Ex Barcap) Barx-arkitekter avslører MahiFX-forhandlingsplattform Jeg har brukt andre slike Oanda-webapplikasjoner, men finner brukervennligheten og intuitiviteten til Mahi-plattformen mye bedre. 10.7k Visninger midt Ikke for Reproduksjon Hvordan velger jeg en Forex trading plattform Hvilket er det beste stedet å åpne min første FOREX-konto Hva er den beste Jabber-klienten for Mac OS X What039 er den beste IRC-klienten for Mac OS X Hva er den beste plattformen for programmering Mac OS eller Windows Hvilket Forex-par og tidsramme er best å handle Hva er de beste Forex trading verktøyene Hva er den beste appen for å lære om Forex trading Hva er den beste handelsstrategien på Forex Er det noen gode handelsplattformer som støtter Mac OS X muligens med en gratis prøveversjon Hva er den beste forex trading software Hvordan vet jeg om en Forex trading plattform er legitim Hva er den beste IM-klienten på Mac OS X Hvem er de beste Forex trading signalleverandører Hvilke er de beste Forex trading plattform Hva er den beste Forex trading nyhetskilden Hva er den beste Mac OS X-baserte handelsprogramvaren for aksjer i India, hvilken megler gir beste søknad Hva er den beste Forex trading ECN-plattformen
Comments
Post a Comment